Ozzy

V-am zis ca mi-am luat pisica..sau nu? Nu conteaza. Va zic acu` :)

Mr Ozzy

10 Response to "Ozzy"

gravatar
Andy Ostafi Says:

he he! Este foarte scumpa! :)

gravatar
Sagetzica Says:

O frumusete de pisoi!!!!! Superb!

gravatar
Unknown Says:
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
gravatar
KillMe Says:

Si unde putem gasi si noi pisici din astea?

gravatar
Anonim Says:

superb PITICU

gravatar
Ligia Says:

fain fain vreau si eu :P

gravatar
Eci si Cami Says:

frumusica pisicuta !
sa-ti traiasca.........
salutari all si felicitari pentru blogul frumos care-l ai.......

gravatar
Cosmiiiiii Says:

ma intreb ce spunea comentariul sters.o fi fost vreun zoofil care spunea ca ar face-o cu pisica ta..?

gravatar
Unknown Says:

Cosmiiii... eu am scris si sters comentariu , nu cred ca e locul potrivit unde sa ma faci zoofil , din respect pentru arta care este expusa si explicata in acest blog, cat si pentru propietarul blogului.