"Daca as stii ... nu as mai lucra aici"

obosila: Client www.e-tc.ro
obosila: buna ziua
torentcomputers5: buna ziua
obosila: am si eu o intrebare
obosila: am o tableta wacom bamboo
obosila: mai exact Wacom Bamboo A6 Wide MTE-450/K-EN
obosila: si nu mai am varfuri de schimb
obosila: pot gasi asa ceva la dvs?
obosila: am gasit ceva dar nu stiu daca se potrivesc la modelul meu
(dupa ~10 minute)
obosila: mai sunteti?
torentcomputers5: DA
torentcomputers5: nu ma pricep la asta
torentcomputers5: insa dati un mail
torentcomputers5: la noi pe site si intrebati sa va ajute cineva
obosila: am trimis un email acum` 1 saptamana in urma si nici un raspuns
torentcomputers5: hmm
obosila: cu cine as putea vorbi mai exact?
torentcomputers5: inseamna ca nu stie nimeni
torentcomputers5: exact
obosila: imi puteti da un nr de telefon, un email ceva?
torentcomputers5: comenzionline@torent.ro
obosila: nu stie nimeni exact?
obosila: pai dvs nu stiti ce vindeti?
obosila: aveti pe site la vanzare varfuri pentru tablete wacom
torentcomputers5: eu nu ma pricep la astea
torentcomputers5: daca as stii
torentcomputers5: la cate mii
torentcomputers5: de produse
torentcomputers5: sunt
torentcomputers5: si apar fiecare ce si cum..
torentcomputers5: nu as mai lucra aici

4 Response to ""Daca as stii ... nu as mai lucra aici""

gravatar
D80 Says:

Marin Lucian (yourmind007@gmail.com)

Vezi ?? ai gresit !!! trebuia sa cumperi tableta GENIUS.....hahahaha
am glumit.. :P

gravatar
Tudy Says:

Adevarul e ca are o oarecare dreptate... Daca ai putea tine minte mii de produse pe de rost, ai vrea sa lucrezi ca vanzator? :D

gravatar
D80 Says:

Nu e asa Tudy. Am inteles ca sunt multe produse, dar nu se face asa....eventual poti spune clientului sa revina cu un telefon timp in care tu faci pe dracu in 4 si te interesezi si vezi ce raspuns dai ulterior. Faptul ca pui palma in ...., denota lipsa totala de profesionalism, indiferenta fata de firma la care lucra vanzatorul si nesimtire fata de client!
asta e parerea mea si mi-o asum ! ;)

gravatar
Alex Says:

Concluzia este ca firma l-a angajat ca sa nu stie:)) Am lucrat intr-un service de telefoane si in cazul in care nu stiam spuneam respectuos, va rog frumos daca puteti astepta cateva clipe pentru mai multe informatii si eventual daca nu stiam nici asa ii ziceam ca revin cu un telefon si lamuream clientul nu il lasam asa.