Lost Angel- Floresti Prahova-Sirnea-Tariceni

Am avut de tras pentru Lost Angel, ocazie cu care am descoperit Floresti Prahova! Am descoperit "Micul Trianon". Rusine mie ca nu auzisem de acest loc pana acum.Nu o sa scriu despre istoria locului, o simpla cautare pe net ii va lumina pe cei profani ca si mine :) Am ramas uimit de locatie. Daca faci abstractie de caprele, vacile, cainii si ceva puradei ce nu iti dau pace, locul este de mare angajament. Pentru a doua zi am avut ca locatie Aerodromul Sirna-Tariceni, localizat tot pe langa Ploiesti.
Fain, dar nu se compara cu palatul "Nababului" :)

7 Response to "Lost Angel- Floresti Prahova-Sirnea-Tariceni"

gravatar
Anonim Says:

Bey edy dar esti tare nu gluma Super tare locul si personajele.apropos acest lost angel este bun de ceva?ca de dudui vad ca nu duce lipsa.Tot respectul pt artisti adevarati!

gravatar
Anonim Says:

pai nu cred ca a auzit multa lume de acest loc, de vina este marketingu care nu exista,spre deosebire de alte tari Romania numai are ce promova iar ce a mai ramas nu se promoveaza. ar trebui sa luam exemplu de la cehi. Nu avem cu cine :)

gravatar
Anonim Says:

misto rau ce ai facut acolo..am vazut pe blog la lost angel!! felicitari!

gravatar
Anonim Says:

esti tare!! misto pozele lui lost angel..si celelalte! nina

gravatar
Anonim Says:

Da .. acolo a fost un sanatoriu ...
si e mai arpoape de magureni decat de floresti.

gravatar
Anonim Says:

Locul ala din Floresti e foarte , foatre special
am fost si eu pe acolo